یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
سرخط خبرها

شکست سه گله شهرخودرو مقابل تراکتورسازی تبریز + فیلم گل ها

  • کد خبر: ۱۲۸۲۶
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
شکست سه گله شهرخودرو مقابل تراکتورسازی تبریز + فیلم گل ها
تیم فوتبال شهرخودرو در تبریز نتیجه را به تیم تراکتورسازی این شهر واگذار کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تراکتور پس از پنج هفته ناکامی که چهار باخت داشت و تنها یک تساوی به دست آورده بود، در دو مسابقه گذشته‌اش با ساکت الهامی دوباره توانسته نتایج خوبی بگیرد و برد‌های ارزشمندی مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمانِ شکست‌ناپذیر به دست آورد.

شاگردان یحیی گل محمدی هم با کسب ناتیج خوب همچنان مدعی بودند و انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز این بازی داشتند.

بازی تراکتور سازی تبریز با شهر خودرو مشهد، معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز با داوری حمید حاج‌ملک برگزار شد.

لحظات مهم بازی به این شرح است:
پس از کشمش دو تیم و موقعیت‌های به دست آمده برای باز کردن دروازه حریف، سرانجام در دقیقه ۳۷ بازی، میثم تیموری با پاس عرضی توپ به رضا اسدی، تراکتور سازی تبریز را یک بر صفر جلو انداخت.

با شروع نیمه دوم بازی در دقیقه ۵۰ مسعود شجاعی، دروازه سید مهدی رحمتی را گشود و تراکتور را به گل دوم رساند.

با پیش افتادن تراکتور سازی، شاگردان گل محمدی نا امید نشدند و در دقیقه ۵۳ با ضربه سر شیرجه‌ای محمدحسین مرادمند یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

در دقیقه ۷۲ بازی اشکان دژاگه با شوت بیرون پای زمینی تراکتور را به سومین گل خود در این بازی رساند.

سرانجام پس از ۹۲ دقیقه نبرد در میانه میدان، دو تیم تراکتور سازی تبریز و شهر خودرو با نتیجه نهایی ۳ بر یک به نفع میزبان، زمین مسابقه را ترک کردند.

پس از کسب امتیازات این بازی تراکتورسازی با کسب سه امتیاز بازی به جایگاه پنجم جدول صعود کرد و شهر خودرو با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

در این دیدار امین قاسمی نژاد، اکبر صادقی و مرتضی خراسانی، بازیکنان تیم شهر خودرو از داور کارت زرد دریافت کردند همچنین بازیکنان تیم شهر خودرو به شدت از داوری حاج ملک ناراضی بودند.
 
تعداد بازدید : 544
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->